https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhlzxIKqX0HygEdQBdqh0j87cuLRMMP5oPOQl5OhGd7pymL6sOpf7D5Sf3Cw4spI7_Legx4TX3An1_1oBpbUtRYEgg1M5X0qOio2tyr1t3l0q1Nn8lQYIfayFHqmJOMJ6c7YRHUqASJWzql/s400/namju.jpg

در پي شکايت عباس سليمي از خواننده و آهنگسازي تحت عنوان محسن به اصطلاح نامجو! اين خواننده به پنج سال حبس تعزيري محکوم شد.به نظر ما که از فاصله نزديک (و بلکه هم نزديک‌تر!) يک چنين خواننده‌اي را مي‌شناسيم پنج سال حبس براي او که طرف حسابش عباس سليمي است نه تنها کم است بلکه اين هم شد حکم!؟ پيشنهادات ما را بخوانيد بلکه اين حکم تغييري ... چيزي بکند!
توصيه مي‌کنيم که اين خواننده را به هر صورت ممکن به ايران برگردانده و بسپاريم به دست خس و خاشاک تا آنها براي مقابله با گاز اشک‌آور وي را آتش زده و دودش را بگيرند جلوي چشم‌شان!
يکي از راه‌هايي که مي‌توان به وسيله آن نامجو را مجازات کرد اين است که وي را وادار کنيم براي دور بعدي انتخابات کانديداي رياست جمهوري بشود!
توصيه مي‌شود که وي را به مدت دو روز گرسنه نگهداريم و بعد مجبورش کنيم سه تارش را توي آب تيليت کرده و بخورد! اگر نتوانست بخورد مشکل خودش است!
مي‌توان به وسيله سيستم‌هاي پيشرفته مونتاژ، کله نامجو را گذاشت روي کله آرش حجازي و ضمن عذرخواهي از خبرنگار بي بي سي قتل ندا را گردن نامجو انداخت.چرا که در اين صورت هر چيزي که دور گردنش بيندازيم توجيه‌پذير خواهد بود!
تا وقتي که نامجو در ايران بود عشقش به فلفل را کتمان نمي‌کرد؛ بنابراين مي‌شود او را وادار کرد که شعر مشكوكي بخواند و بعد به جرم تشکيک در نتيجه انتخابات تعداد قابل توجهي اسپري فلفل توي صورتش خالي کرد تا ليس خوب استفاده كند!
او به غير از مواقعي که در حمام است هميشه لباس شخصي به تن مي‌کند.مي‌توان او را با لباس شخصي انداخت در جمع اراذل و اوباش آشوبگر!
مي‌توان ادعاي اين خواننده را در مورد «اينکه زاده آسيايي رو مي‌گن جبر جغرافيايي» به همه‌پرسي گذاشت.اگر در اين زمينه کسي با نامجو هم‌عقيده بود که همان پنج سال حبس تعزيري کافي است؛ اما اگر کسي پيدا نشد که زاييده شدن در آسيا را جبر بداند مي‌توان نامجو را به جرم تشويش اذهان آحاد مردم آسيا همچنين گذاشتن حرف در دهان افراد وادار کرد که کل اين قاره را جاروي دستي بکشد!
مي‌توان او را وادار کرد که با عليرضا افتخاري کنسرت مشترک برپا بکند!
مي‌شود او را گرفت و ضمن انداختن يک تشک روي پشت بام خواباندش.بعد به دليل خوابيدن در منطقه بحران وادارش کرد که همه پشت بام‌هاي تهران را منهدم بکند!
مي‌توان او را به سطح ايده‌آلي از فوتبال ملي رساند و بعد از افشين قطبي خواهش کرد که به تيم ملي دعوتش نکند تا همين جور عذاب بکشد!
از جايي که در کشور ما زمان بازداشت موقت بيشتر از حبس است مي‌توان او را بازداشت موقت کرد!
همانطور که مي‌دانيد او طي نامه‌اي به خاطر خطاي صورت گرفته از تک‌تک مردم عذرخواهي کرد.مي‌توان مدعي شد که نامه رسان مربوطه نامه را به دست تک‌تک مردم نرسانده بنابراين به همين دليل تک‌تک مردم حق دارند حق‌شان را از او بگيرند.